nellygustavsson.blogg.se

Lyckligt lottad

Publicerad 2016-02-21 14:58:09 i Allmänt,

Är så glad när jag är kring dessa två favoriterna , gappe tkr jag borde vara van vid detta eviga bildtagande, han ser måttligt road ut;) 
I vilket fall blev det bara trim på marken utan bommar eller dylikt då de va andra folk i ridhuset, i respekt mot dem.
Gappe gick lösgörande länga korta länga korta med bärighet, utan att spänna bågen för mke så han spänner ryggen , och genom att endast tänka fram och tillbaka. Han va fantastiskt fin, kunde inte begära mer av han, sjukt stor luftig rundad galopp i låg form med höjd rygg, svarade fram O tillbaka snabbare än jag hann tänka nästan. Bästa bästa killen, att ha en häst som han blivit är #goals på riktigt

Sedan va det dags för lilleman, han fick rida innanför spåret med fokus på rakriktning och bärighet vilket han gjorde bra! Han behöver ju kondition och styrka men tycker de är toppen kul O jobba med han då han är en ambitiös häst som alltid försöker. 
Extremt nöjd över dagens pass , bästa killarna ! Plus i kanten på dem båda som gjorde all hantering, åka O lastning första gången tsm jätte bra!

hade inte kommit någonstans utan mina föräldrar som alltid ställer upp O kör mig ! Guld värda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela