nellygustavsson.blogg.se

avslappnat nöjd

Publicerad 2016-02-18 22:17:32 i Allmänt,

För första gången känner jag mig riktigt avspänd och slutat stressa upp mig över saker jag ändå inte kan påverka. Känns så skönt, men det är mycket pga jag har de närmaste dagarna/veckorna planerade, så jag vill ha det. 
Har insett vilka nära man har som faktiskt bryr sig om och tar sig tid.
Jag har två super fina hästar i stallet som gör framsteg varje dag vilket jag är så glad för! 
Nu ska jag slänga mig i duschen efter 7 timmars jobb, inpackning i håret som jag tvättar ut imorgon. Då fyller även min älskade syster år! Grattis ❤️👑🎉 
Imorgon går jag upp vid 7-8 tiden, hästarna ut och fixa stallet, rida gappe en sväng och duscha o packa , jobb 12-20.30 sedan direkt mot bästa Ronja och så blir det utgång! Taggad! 😁👍🏻
godnatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela